English

در کمتر از ۲۴ ساعت صورت گرفت؛

دستگیری باند زورگیران خشن در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری اعضای باندی 3 نفره که با استفاده از قمه و قداره اقدام به سرقت از یک مغازه خواربار فروشی کرده و متواری شده بودند در کمتر از 24 ساعت توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

دستگیری باند زورگیران خشن در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسبن بساطی بیان داشت : در پی وقوع یک فقره زورگیری اعضای باندی 3 نفره از یک مغازه خواربار فروشی و سرقت اجناس این مغازه با تهدید قمه و قداره موضوع د در دستور کار ماموران کلانتری 23 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت .

وی افزود : ماموران پس از حضور در محل و بررسی آثار و سرنخ های موجود سرانجام با اقدامات پلیسی خود هویت متهمان و محل اختفای آنان را بدست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی هر 3 عضو این باند زورگیری را در کمتر از 24 ساعت در مخفیگاه خود دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ بساطی در خاتمه اظهار داشت: مته مان که در مواجه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرده و به سرقت اجناس خواربار فروشی به روش زورگیری اقرار کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و هر 3 نفر برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه