English

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران:

مازندران در رأس فعالیت های رسانه ای ایران قرار دارد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: از جهت کمیت و کیفیت و فعالیت های خبری استان مازندران در رأس فعالیت های رسانه ای ایران قرار دارد.

مازندران در رأس فعالیت های رسانه ای ایران قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی در مراسم رونمایی از پوستر 3 جشنواره استانی، شمال کشور و جشنواره بین المللی خزر که در فرمانداری شهرستان چالوس برگزار شد با اشاره به اینکه عرضه و تقاضا در استان متناسب با جایگاه استان است اظهار داشت: نقدهای منصفانه استان را می‌پذیریم و انتظار داریم رسانه فریاد عدالتخواهی و پیام آن حق خواهی باشد وو مرعوب فضاسازی‌ها نشود.

وی از رسانه‌های استان خواست تا جریان سازی را در دستور کار قرار دهند و ادامه داد: انتظار ما از رسانه‌های حق خواه استان این است که به دنبال بیان ضعف‌ها با نگاه منصفانه باشند و نباید به عرصه تسویه حساب‌های سیاسی تبدیل شوند.

معاون سیاسی استانداری مازندران با بیان اینکه رسانه‌ها نقش جریان ساز و مرجعیت دارند، گفت: رسانه دارای نقش مرجعیت تکلیف شرعی و اخلاقی دارد.

وی از وجود ۴۱۷ رسانه در استان به عنوان یک ظرفیت بزرگ یاد کرد و افزود: صدای شما رسانه ها در قالب نقد منصفانه به گوش ما می رسد و در صدد رفع اشکالات بر می آییم.

سلگی با تأکید بر اینکه رسانه باید فریاد عدالت خواهی باشد، متذکر شد: رسانه نباید قلم فروشی کند، باید به دنبال حق باشد و مرعوب فضا نشود.

وی خاطرنشان ساخت: رسانه غیر خودی آن کسی است که علیه ملیت و جوانان ما مطلب می نویسد.

معاون سیاسی استانداری مازندران بیان داشت: رسانه نباید با تشویق کسی بیاید فضای رسانه ای را علیه فرد دیگری مخدوش کند و این رسالت رسانه نیست و رسانه منصف آن رسانه ای است که بر اساس اطلاعات و بررسی های خود نقد می کند.

وی اظهار داشت: رسانه ها باید زبان عدالتخواه جامعه و بلندگوی حق خواهی و انصاف باشند و نگذارند عده ای برای رسیدن به اهداف نفسانی خود رسانه را به ابزار تسویه حسابهای شخصی و گروهی تبدیل کنند.

سلگی افزود: از قلم اصحاب رسانه استان مازندران چیزی جز انصاف و حق خواهی منتشر نشود که ظلم به قلم و عقبه و ماهیت رسانه ای است و بدانید مدیریت عالی استان گوش شنوایی برای انتقادات مصلحانه و خیرخواهانه دارد و رسانه غیر خودی رسانه ای است که ابزاری علیه ملیت و پرچم و امنیت و آسایش ایرانیان است.

وی با اشاره به اینکه موضوعات و محورهای خوبی برای هر سه جشنواره پیش بینی شده است، ابراز داشت: از خانه مطبوعات استان مازندران به جهت فعالیت های خوب و مثبتی که در حوزه رسانه استان انجام می دهد تشکر می کنم و برگزاری این سه جشنواره نشان از همت بالای استان مازندران در این زمینه است و ان شالله بتوانیم شاهد مراسم خوب اختتامیه برای جشنواره ها باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه