English

نشست تبیین حقوق بشر دروغین آمریکایی در ایلام برگزار شد

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در این نشست گفت : آمریکا بعنوان پرچمدار جنایت در جهان مطرح بوده و داعیه دفاع از حقوق بشر شعار دروغین آنهاست.

نشست تبیین حقوق بشر دروغین آمریکایی در ایلام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام علیمحمدی نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: امروز و در راستای جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری، باید جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه بشریت به صورت شفاف و همه جانبه برای جامعه تشریح و تبیین شود.

وی نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از سوی رهبر معظم انقلاب را نشانه ای از درایت مثال زدنی ایشان عنوان کرد و گفت : نه تنها در این هفته بلکه در هر روز سال باید در جهت روشنگری جنایات آمریکا و متحدانش بر ضد بشریت به ویژه ملت بزرگ ایران تلاش کرد.

حجت الاسلام علیمحمدی، ایران اسلامی را بزرگترین قربانی تروریسم جهانی دانست و افزود: وجود هفده هزار شهید ترور، سند مظلومیت ملت سرافراز ایران و نمونه ای از وحشی‌گری های آمریکا، صهیونیست بین الملل و غربی ها بر ضد این مردم است.

این نشست در آخرین روز از هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور جمعی از روحانیون و سخنوران در محل سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه