English

شهردار چالوس تأکید کرد؛

عزم مدیریت شهری دوره ششم چالوس در تکمیل پیاده روسازی‌ها

شهردار چالوس از عزم مدیریت شهری چالوس در اتمام پیاده روسازی‌ها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبا سازی معابر خبر داد.

عزم مدیریت شهری دوره ششم چالوس در تکمیل پیاده روسازی‌ها

شهردار چالوس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج مازندران، با اشاره به عملیات پیاده روسازی معابر در سطح شهر چالوس اظهار داشت: اتفاقات خوبی در حوزه پیاده رو سازی های معابر شهری چالوس در حال انجام است و تا پایان سال تمام بلوارهای شهری ما دارای پیاده رو خواهند شد.

مسعود یعقوبی بیان اینکه در نقاط مختلف شهری چالوس عملیات پیاده‌رو سازی در حال اجرا است، ادامه داد: پیاده‌رو سازی در ضلع شمالی و جنوبی بلوار ۱۷ شهریور به طول بالغ بر ۲۶۰۰ متر، پیاده روسازی در بلوار امام رضا (ع) به طول ۴ کیلومتر، پیاده روسازی در جاده ساحلی به طول بالغ بر یک کیلومتر، پیاده روسازی در ضلع شرقی بلوار رادیو دریا به طول بالغ بر دو کیلومتر در حال انجام است.

شهردار چالوس با بیان اینکه به پیمانکاران تأکید شد که سریعتر عملیات پیاده‌رو سازی ها انجام گردد تا کسبه‌های محترم متضرر نگردند، گفت: هدف از اجرای این اقدامات بهبود کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده رو‌ها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیباسازی معابر می باشد.

وی با اشاره به اینکه پیاده روسازی جاده ساحلی چالوس به بزرگترین مقصد گردشگری مازندران تبدیل خواهد شد گفت: با عنایت به عزم دولت عدالت محور سیزدهم مبنی بر ساماندهی سواحل خزر؛ شهرداری چالوس بر حسب و ظایف ذاتی با مدابه نظر منویات آیت اله رئیسی و دغدغه های به جا و هدفمند استاندار محترم مازندران پروژه‌های مختلفی از جمله عملیات پیاده روسازی را در مسیر جاده ساحلی را در دستور کار دارد.

یعقوبی در پایان با بیان اینکه مدیریت شهری چالوس با تمام تلاش خواهد کرد تا مردم از پیاده روی ایمن تر و زیباتر بهره ببرند، ابراز داشت: اقدامات ساخت و بهسازی پیاده رو و ایجاد معبر برای پیاده‌روی شهروندان عزیز تا پایان سال در بلوارهای سطح شهر به اتمام خواهد رسید تا مردم از پیاده روی ایمن تر و زیباتر استفاده ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه