English

پیش‌بینی تردد ۴ میلیون زائر از مرز مهران

استاندار ایلام گفت: سال گذشته بیش از ۳ میلیون نفر از مرز مهران تردد کردند که پیش‌بینی می‌شود این جمعیت در اربعین امسال به ۴ میلیون نفر برسد.

پیش‌بینی تردد ۴ میلیون زائر از مرز مهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در بازدید از قرارگاه رسانه در شهر مهران اظهار کرد: اصحاب رسانه با وجود کمبود امکانات همواره پای کار بوده و اخبار و گزارشات اربعین را به صورت لحظه‌ای پوشش داده‌اند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در اعتلای فرهنگ متعالی اربعین گام برمی‌دارند، اضافه کرد: زیرساخت‌ها جهت تردد زائران در مرز مهران فراهم و همین امر سبب شده این مرز بین‌المللی پرترددترین مرز در ایام اربعین باشد.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه استان ایلام به‌عنوان قطب اربعین، نقطه اتصال همه نژادها، قومیت‌ها و مذاهب است، افزود: دغدغه خبرنگاران در راستای اعتلای فرهنگ اربعین ستودنی است.

استاندار ایلام تصریح کرد: طی این مدت، تبلیغاتی سوئی در خصوص مرز مهران صورت گرفت تا محوریت این مرز کمرنگ شود، اما نه‌تنها این‌گونه نشد، بلکه ارتقاء هم پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۳ میلیون نفر از مرز مهران تردد کردند که پیش‌بینی می‌شود این جمعیت در اربعین امسال به ۴ میلیون نفر برسد.

این مسئول با اشاره به لزوم راه‌اندازی شهرک فرهنگی، اجتماعی در مهران گفت: این مهم باید موردمطالعه قرار گیرد و امکانات لازم برای تحقق آن فراهم شود.

بهرام‌نیا در پایان با اشاره به اینکه به برکت اربعین، استان ایلام طی سال‌های آینده از استان‌های برخوردار و صادراتی خواهد شد، افزود: اقدامات مطلوبی جهت توسعه زیرساخت‌ها در مرز مهران انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه