English

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اعلام کرد؛

هوش مصنوعی در خدمت مشترکان گاز مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: با استفاده از فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی، ضمن کاهش هدررفت انرژی دریافت پاداش برای مشترکان گاز مازندران تسهیل خواهد شد.

هوش مصنوعی در خدمت مشترکان گاز مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی با تأکید بر لزوم گذر از شیوه های قدیمی ارائه خدمات و استفاده از دانش روز با هدف ایجاد تحولات مثبت در خدمت رسانی به شهروندان از برنامه ریزی به منظور استفاده گسترده از فناوری های نوین در مجموعه گاز مازندران خبر داد و اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح تخصیص پاداش به مشترکان خانگی که توانسته اند مصرف گاز خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی و ارسال پیامک به مشترک، با هدف شناسایی رفتار مصرفی مشترکان و ارائه بازخوردهای اختصاصی به آنان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در این فرآیند داده های مربوط به مشترکان، تحلیل و در گروه های تعریف شده بر اساس مؤلفه هایی همچون میزان مصرف، دسته بندی و بر طبق این گروه بندی، داده های موردنیاز مشترکان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

سید عسگری حسینی مجری این طرح نیز یادآور شد: در این حالت می توان به ویژه در شرایط اوج مصرف، به گروه های منتخب مشترکان بر اساس داده های طبقه بندی همچون میزان مصرف، اطلاع رسانی کرده و ضمن ارائه اطلاعات از وضعیت شبکه گاز، مخاطبان را با راهکارهای کاهش مصارف مازاد آشنا کرد.

وی خاطرنشان ساخت: در سال گذشته بیش از 120 هزار مشترک خانگی در استان مازندران مشمول دریافت پاداش شده اند که پیش بینی می شود با این روش، با آگاه سازی شهروندان از وضعیت مصرف خود میزان همکاری در اجرای طرح های مدیریت مصرف و همچنین تعداد مشترکان خانگی مشمول پاداش ریالی افزایش قابل ملاحظه ای پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه