English

خبرگزاری موج کردستان گزارش میدهد:

برگزاری رژه نیروهای مسلح در سنندج

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، با حضور استاندار کردستان و دیگر مسوولان، همزمان با سراسر کشور صبح جمعه در سنندج برگزار شد.

برگزاری رژه نیروهای مسلح در سنندج

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ رژه نیروهای مسلح در سنندج از ساعت هشت صبح جمعه در بلوار آزادگان آغاز شد نیروهای مسلح در این آیین، اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

این آیین با حضور برخی از مسوولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد و نیروهای مسلح از مقابل کلام الله مجید و تمثال مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.

در این رژه، نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان اعم از سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و مرزبانی، آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی در معرض دید حاضران قرار گرفت.

مردم شهید پرور سنندج و خانواده‌های معظم شهدا ساعتی قبل از آغاز رژه با حضور در محل برگزاری رژه در بلوار آزادگان، پشتیبانی خود از فرزندانشان در نیروهای نظامی را به اثبات رساندند.

از ۳۱ شهریور تا ششم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور ماه و در سالروز آغاز حمله رژیم بعث به کشورمان، هر ساله با نمایش اقتدار نظامی و با حضور مردم و مسوولان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه