English

آغاز عملیات اجرایی خطوط ریلی ١ و ۴ مترو شیراز

با حضور وزیر کشور، مراسم آغاز عملیات اجرایی خطوط ریلی یک و ۴ مترو شیراز برگزار شد.

 آغاز عملیات اجرایی خطوط ریلی ١ و ۴ مترو شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، همزمان با سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به فارس و با حضور وزیر کشور، مراسم آغاز عملیات اجرایی خط ارتباط ریلی خطوط ١ و ۴ مترو شیراز امروز، ۲۱ مهرماه در این کلانشهر برگزار شد.

رضا محمدیان در آیین آغاز عملیات اجرایی خط ارتباطی خطوط ١ و ۴ مترو شیراز بیان کرد: این پروژه در مجاورت حرم مطهر احمدبن موسی (ع) و در قلب معنوی کلانشهر شیراز و در واقع با مرکزیت بافت تاریخی فرهنگی پیش‌بینی شده که در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، ترافیک شدیدی حاکم است و رفت‌وآمد دچار مشکل می‌شود.

او خاطرنشان کرد: این خط ارتباطی که در واقع موجب اتصال به خط یک مترو می‌شود، از ایستگاه زند آغاز می‌شود و در ادامه به شاهزاده قاسم می‌رسد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: این خط ارتباطی موجب تسهیل در تردد و دسترسی سریع‌تر به بافت تاریخی می‌شود و در نهایت ترافیک این بخش مرکزی کلانشهر شیراز را کاهش خواهد داد.

محمدیان همچنین از پیش‌بینی اعتبار ٣ هزار میلیارد تومانی و تصویب آن در شورای این کلانشهر خبر داد و گفت: انتظار است دولت در این پروژه مشارکت داشته و آرزوی دیرینه مردم شیراز محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه