English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

خیرین مدرسه‌ساز فرهنگ خیراندیشی را رواج می‌دهند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کار خیر در همه‌جا پسندیده است اما هیچ کار خیری نظیر مدرسه‌سازی نیست چراکه هم بنای خیر نهادینه می‌شود و هم فرهنگ خیراندیشی رواج می‌یابد.

خیرین مدرسه‌ساز فرهنگ خیراندیشی را رواج می‌دهند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا ابراهیمی در اولین جشنواره تجلیل و تکریم خیرین مدرسه‌ساز شهرستان خمینی‌شهر، اظهار داشت: خداوند تقدیر بعضی از انسان‌ها را به نحوی رقم می‌زند تا ماندگار شود و بنایی نفیس و ماندگار را پی‌ریزی کند.

وی ادامه داد: کار خیر در همه‌جا پسندیده است اما هیچ کار خیری نظیر مدرسه‌سازی نیست چراکه هم بنای خیر نهادینه می‌شود و هم فرهنگ خیراندیشی رواج می‌یابد.

ابراهیمی با اشاره به تربیت کودکان جهت نقش‌آفرینی در مدرسه بیان داشت: زمانی که دانش‌آموزی وارد مدرسه می‌شود نام نیک خیرین را بر تارک مدرسه می‌بیند و درس کار خیر را می‌آموزد و بدون بیان کلمه‌ای، عمل نیک آموخته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: انسان خیر، تفسیرگر آیات قرآن کریم، سیره نبوی و سیره ائمه اظهار است که دانش‌آموز از نزدیک با این پدیده روبه‌رو شده و خود نیز دست‌به‌خیر می‌شود.

وی اذعان داشت: خیرین مدرسه‌ساز به‌نوعی شرکای تعلیم و تربیت هستند به‌نحوی‌که از قسمتی از مال و اموال خود دست می‌کشند و مال و اثرات آن را در مسیر دانستن، آموختن و تربیت‌شدن را تا سالیان سال ماندگار می‌کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در یک سال و نیم گذشته هر روز حدود ۳ کلاس درس کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود که این کار بزرگ و نیک با همراهی خیرین انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه