English

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان خبر داد:

احداث نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۰۰ کیلووات در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان از احداث نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۰۰ کیلووات در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان خبر داد.

 احداث نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۰۰ کیلووات در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مهدی بقایی گفت: با تکمیل ساخت دومین نیروگاه خورشیدی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری اصفهان با ظرفیت ۲۰۰ کیلووات، ظرفیت تولید برق نیروگاه خورشیدی در این میدان به ۴۶۰ کیلووات خواهد رسید. روند اجرا و تکمیل پروژه‌های میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با توجه به تعدد پروژه‌ها، جهادی و بی‌سابقه است.

وی افزود: ازجمله پروژه‌های در حال تکمیل در این میدان، تالار ویژه ماهی است. هر روز بارِ ماهی از جنوب کشور برای سورت و ارسال به سراسر ایران، به اصفهان می‌آید که امیدواریم با ایجاد تالار ماهی و غرفه‌های آن، امکان استفاده شهروندان از محصولات دریایی بیشتر و بهتر فراهم شود.

بقایی گفت: همچنین فاز نخست پروژه مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار شامل ۴۵ سوله به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم پروژه شامل ۳۶ سوله ۶۰۰ متری است که طی دو سال گذشته مراحل احداث را پشت‌سر گذاشته است.

معاون شهردار اصفهان بیان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان سردخانه، سورت و بسته‌بندی به‌ویژه برای میوه است که جای خالی آن احساس می‌شود، از این‌رو مجتمع سورت و بسته‌بندی شامل ۴ سوله در میدان مرکزی میوه و تره‌بار در حال احداث است و امیدواریم همزمان با افتتاح این سوله‌ها، کلنگ‌زنی سردخانه این میدان نیز انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه