English

کسب رتبه عالی بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) نجف‌آباد در اعتباربخشی بیمارستان‌های کشور

رئیس بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) تامین اجتماعی شهرستان نجف‌آباد ‌از کسب رتبه عالی این بیمارستان در اعتباربخشی بیمارستان‌های کشور خبر داد.

 کسب رتبه عالی بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) نجف‌آباد در اعتباربخشی بیمارستان‌های کشور
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدمحمود امیرشاه کرمی با بیان اینکه پنجمین دوره اعتباربخشی بیمارستان‌های کشور سال 1402 توسط وزارت بهداشت و درمان برگزار شد، گفت: ۴۸ بیمارستان در کشور نامزد رتبه عالی و یک بیمارستان نیز نامزد رتبه برتر بود و برای نخستین‌بار، بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) نجف‌آباد در بین بیمارستان‌های تامین اجتماعی کشور توانست رتبه عالی اعتباربخشی را کسب کند.

وی افزود: چندین شاخص برای ارزیابی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نظیر مراقبت و درمان، تشخیص، پاراکلینیک، مدیریت و رهبری و حمایت از گیرنده خدمت وجود دارد که هر بیمارستان باید آنها را پیگیری و اجرا کند.

رئیس بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) نجف‌آباد با بیان اینکه اعتباربخشی برای ارتقای کیفیت ایمنی و اثربخشی خدمات بیمارستانی موثر است، گفت: اعتباربخشی بیمارستان‌ها در کشورمان اجباری است و هر 2 سال یک‌بار توسط ارزیابان وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود. مدت اعتبار زمان گواهینامه اعتباربخشی بیمارستانی ایران ۲ ساله است.

امیرشاه کرمی با اشاره به اینکه بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) نجف‌آباد سالانه به بیش از یک میلیون بیمار خدمات درمانی ارائه می‌دهد و کسب این رتبه در پذیرش بیماران نیز تاثیرگذار خواهد بود، افزود: ارائه خدمات ایمن و باکیفیت و بیمارمحور اولویت اصلی این بیمارستان است به‌طوری که سالانه از طریق ارسال لینک از تمامی مراجعه‌کنندگان نظرسنجی و نحوه ارائه خدمات به آن‌ها ارزیابی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه صیانت از کیفیت خدمات و ارتقاء مستمر آن به‌عنوان یک ارزش سازمانی پایدار در این مرکز درمانی نهادینه شده، گفت: کسب رتبه عالی این بیمارستان در اعتباربخشی بیمارستان‌های کشور نتیجه ارزش‌ها و نهادینه شدن باورهای کیفی در بین مسئولان و کارکنان این مرکز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه