English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبرداد؛

دستگیری سارق دوچرخه با ۹ فقره سرقت در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق دوچرخه با ۹ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

دستگیری سارق دوچرخه با 9 فقره سرقت در شاهین شهر
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح معابر و پارکینگ منازل شهروندان، بررسی موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی کلانتری 11با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی و بررسی های میدانی توانستند عامل این سرقت ها را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به کشف 6 دستگاه دوچرخه سرقتی در بازرسی از مخفیگاه سارق تصریح کرد: متهم که در مواجهه با ادله و مدارک پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات اولیه انجام شده به 9 فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده در این رابطه و تحویل متهم به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: پلیس همواره با قاطعیت در مقابل سارقان و کسانی که به خاطر منافع خود اقدام به تعرض به اموال شهروندان می کنند و باعث ایجاد نا امنی در جامعه می شوند ایستاده است و از شهروندان تقاضا داریم توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود رعایت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن110به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه