English

مدیر هماهنگی بهداشت و درمان هلدینگ پتروپالایش اصفهان اعلام کرد:

خدمات ۲۴ ساعته پزشکان در مراکز درمانی پالایشگاه اصفهان

مدیر هماهنگی بهداشت و درمان هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده از سال قبل ۵ متخصص طب اورژانس به صورت ۲۴ ساعته در درمانگاه پالایشگاه اصفهان به کارگیری شدند که هر لحظه از شبانه روز می توانند نیاز های پرسنل را مرتفع نمایند.

خدمات ۲۴ ساعته پزشکان در مراکز درمانی پالایشگاه اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

به نقل از واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، امید بویر حسنی با اشاره به اینکه انجام خدمات آزمایشگاهی به صورت تخصصی، راه اندازی داروخانه ، بخش خدمات دانپزشکی از دیگر اقداماتی است که در درمانگاه پالایشگاه اصفهان برای کارکنان پالایشگاه اصفهان انجام شده است تاکید کرد: در این زمینه استقبال خوبی از سوی پرسنل پالایشگاه اصفهان از این خدمات وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ۴ پزشک عمومی نیز در در مانگاه شهرک شهید منتظری مستقر هستند که به صورت ۲۴ ساعته  به خانواده های پرسنل پالایشگاه خدمات ارائه می کنند افزود:دراین درمانگاه نیز بخش دانپزشکی ،آزمایشگاه تخصصی، یک نفر پزشک متخصص داخلی،۲ نفرمشاور روانشناسی، یک روانپزشک،پزشک اطفال ومتخصص زنان ومامایی در حال فعالیت هستند.

بویر حسنی، اضافه کرد: در این زمینه برنامه ما این است که از حضور پزشک متخصص داخلی و کارشناس ارشد تغذیه نیز در پالایشگاه اصفهان بهره مند شویم تا بتوانیم در زمان شفیت های کاری به پرسنل خدمات رسانی انجام دهیم .

مدیر هماهنگی بهداشت و درمان هلدینگ پتروپالایش اصفهان ادامه داد: البته طرح حضور پزشک تغذیه در پالایشگاه اصفهان با ارجاع پرونده های طب کار در حال انجام است تا ان شاءالله در آینده دامنه این خدمات گسترده تر شود و پزشک متخصص داخلی نیز به زودی درپالایشگاه اصفهان مستقر خواهد شد تا به ارائه خدمات  بپردازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه