English

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان اعلام کرد؛

تداوم گرما و کاهش ذخایر نیروگاه‌های برق آبی عامل محدودیت‌های اخیر در مصرف برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان اعلام کرد:با ادامه‌ موج گرمای شدید در شهریور ماه، میزان مصرف برق از تولید آن فراتر رفته است.

تداوم گرما و کاهش ذخایر نیروگاه‌های برق آبی عامل محدودیت‌های اخیر در مصرف برق
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،دادخواه ضمن تاکید بر ناترازی بین تولید و مصرف برق، ابراز داشت: تابستان امسال شاهد افزایش بی‌رویه گرما بودیم که منجر به مدیریت اضطراری بار شد.

وی افزود حداکثر ناترازی در تولید و مصرف برق که معمولاً در تیر و مرداد رخ می‌دهد، امسال به بیش از ۱۸ هزار مگاوات رسید و به دلیل تداوم موج گرما در کشور، کاهش دما که معمولاً از ۲۰ مرداد شروع می‌شود، رخ نداد که این امر باعث کاهش تولید در نیروگاه‌های برقابی گردید و شرکت توانیر برای حفظ منابع آبی مورد استفاده بخش کشاورزی و شرب خانگی در پاییز، ناچار به مدیریت نیروگاه‌های برقابی و کاهش استفاده از این نیروگاه‌ها شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت:این اقدام موجب محدودیت‌های بیشتری در بخش صنعت شد و بخش خانگی نیز تا حدودی درگیر این شرایط شد که از طریق پیامک، اطلاع‌رسانی در این خصوص انجام گرفت و در نهایت ناترازی در شهریورماه به ۱۹ هزار و ۷۰۰ مگاوات رسید.

دادخواه همچنین از همراهی مردم شریف اصفهان قدردانی کرد و اطمینان داد که کارکنان شرکت توزیع برق اصفهان برای گذراندن روزهای پایانی تابستان داغ ۱۴۰۳ با کمترین مشکل، بی‌وقفه در تلاش هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه