English

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبرداد؛

افزایش چشمگیر آمار محبوس شدن در آسانسورها به‌دلیل قطعی برق در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از افزایش چشمگیر محبوسی در آسانسورها به‌دلیل قطعی برق در اصفهان خبر داد.

 افزایش چشمگیر آمار محبوس شدن در آسانسورها به‌دلیل قطعی برق در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،محمد شریعتی گفت: در هفته گذشته ۳۲۰ مورد محبوسی در اماکن و آسانسورها گزارش شده که از این تعداد ۲۸۷ مورد مربوط به آسانسور بوده است.

وی افزود: محبوسی در آسانسورها در مدت مشابه سال قبل ۲۴ مورد بوده و این افزایش آمار فارغ از بحث‌های فنی، ناشی از قطع برق شهری بوده است.

شریعتی بیان کرد:طی هفته‌ای که گذشت، ۵۷۴ مورد اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات از ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه شهر اصفهان انجام شد که تعداد نجات‌یافتگان از حریق و حوادث ۴۲۸ نفر گزارش شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در این مدت ۱۴ هزار و ۷۷۸ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده که پیرو آن، ۵۷۴ مورد اعزام تیم‌های عملیاتی اطفا یا امداد و نجات توسط ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه سطح شهر اصفهان انجام گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: از این تعداد ۱۲۹ مورد حریق بوده که به ترتیب مربوط به منازل مسکونی با ۱۱ مورد، اماکن تجاری ۹ مورد، حریق خودرو ۱۳ مورد و حریق درخت و فضای سبز ۱۵ مورد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه