English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان خبرداد:

افزایش مشارکت ۲۸ درصدی اصفهانی ها در رفع مشکلات نیازمندان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان از افزایش مشارکت ۲۸ درصدی اصفهانی ها در رفع مشکلات نیازمندان خبرداد.

افزایش مشارکت ۲۸ درصدی اصفهانی ها در رفع مشکلات نیازمندان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، علی اخلاقی با اشاره به رشد ۲۸درصدی مشارکت مردم در خدمت رسانی به نیازمندان طی پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: در این مدت خیران، نیکوکاران و هم استانی های خیراندیش، با تاسی از آموزه های دینی و در تلاش برای ایفای نقش موثر و کارآمد مسوولیت اجتماعی خود، با پرداخت صدقات، زکات، انفاق و اکرام ایتام و محسنین، خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت را ارتقاء بخشیده و مسیر توانمندسازی ایشان را هموارتر ساخته اند.

وی با اشاره به جاری بودن فرهنگ خیر و احسان بدست مردم، گفت: خیران برای ایفای نقش موثر مسوولیت اجتماعی خود با پرداخت صدقات، زکات، انفاق و اکرام ایتام و محسنین، خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت را ارتقا بخشیده اند.

 معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، ماموریت این نهاد را خدمت به مردم و راهبری خیر و احسان بیان کرد و اظهار داشت: حضورو نقش آفرینی مردم در نهادینه کردن خدمت رسانی به همنوعان، زمانی شیرین تر می شود که مساله فرهنگ سازی خیر و احسان به دست مردم در جامعه جاری باشد. 

وی، شفاف سازی فعالیت های انجام شده را موجب تقویت اعتماد عموم مردم به کمیته امداد امام (ره) و زمینه تحقق مشارکت حداکثری جامعه در رفع مشکلات نیازمندان دانست و افزود: کمک های جمع آوری شده در این نهاد، در امور معیشتی، تامین جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی، درمان، مسکن و ... خانواده های تحت حمایت مصرف می شود. 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با تاکید براینکه با هم افزایی و مشارکت بیشتر و کمک به احسان و نیکوکاری در استان می توانیم در جهت خودکفایی و توانمندسازی مردم نیازمند گام برداریم و موجب رضایت پروردگار قرار گیریم، گفت: امیدواریم در ایام پیش رو نیز با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید بتوانیم با مشارکت پررنگ خیران و مساعدت نیک اندیشان استان، دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و نیازمندان را از ملزومات تحصیلی بهره مند سازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه