English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

انجام تعمیرات دوره‌ای ایستگاه‌ها و خطوط شبکه گازرسانی استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از انجام اورهال و تعمیرات دوره‌ای ایستگاه‌ها و خطوط شبکه گازرسانی این استان به‌منظور آمادگی در فصل سرد سال خبر داد.

انجام تعمیرات دوره‌ای ایستگاه‌ها و خطوط شبکه گازرسانی استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالقاسم عسکری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: این اقدامات باهدف بهبود و افزایش کارایی و پایداری تأسیسات و خطوط لوله گازرسانی، کاهش احتمال افت فشار و وقوع حوادث انجام می‌شود و در جریان این عملیات، بخش‌های مختلف تجهیزات و تأسیسات گازی استان مورد بررسی، تعمیر و بازسازی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: پس از اتمام اورهال و تعمیرات، انتظار می‌رود که شبکه گازرسانی به‌صورت پایدار و با عملکرد بهتر به مشترکان خدمات‌رسانی کند و چنین اقداماتی معمولاً در بازه زمانی تابستان برنامه‌ریزی و انجام می‌شود تا کمترین اختلال را در فرایند تأمین گاز به مشترکین ایجاد کند و زمینه پایداری جریان گاز در فصل سرد فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: اورهال و تعمیرات نه‌تنها به افزایش ایمنی و کیفیت خدمات گازرسانی کمک می‌کند، بلکه باعث ارتقای سطح رضایت مشتریان و کاهش احتمال بروز حوادث می‌شود و شرکت گاز استان اصفهان، در راستای مسئولیت‌های خود، همواره در تلاش است تا با بهبود مستمر خدمات، رفاه و ایمنی شهروندان را فراهم کند.

 عسکری در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم و پرتلاش این شرکت در بخش‌های مختلف بهره‌برداری، فنی و مهندسی، ستادی و… قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه