English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبرداد؛

برگزاری ۱۹۴ مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی ۱۹۴ مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان اصفهان طی ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

برگزاری ۱۹۴ مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالقاسم عسکری  هدف از دیدار چهره‌به‌چهره با مردم را، شنیدن و بررسی موضوعات مرتبط با گازرسانی و تأمین ایمن و مستمر این انرژی پاک و اقدام فوری برای حل آنان در چارچوب قانون در راستای مدیریت مؤثر، کارآمد و جهادی، ارتقای رضایتمندی مراجعین عنوان کرد و گفت: در همین راستا در ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۹۴ مورد ملاقات مردمی صورت پذیرفته است.

 وی گفت: یکی از راهبردهای محوری شرکت گاز استان اصفهان ، سرآمدی در عملیات، ارتقای بهره‌وری و رضایت‌مندی همکاران و مشترکین، پاسخگویی سریع و شفاف به درخواست‌های مردم،اجرای صحیح اصول تکریم ارباب‌رجوع و حمایت از ارزش‌های والای انسانی است.

 عسکری، ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت افزایش ارتباط و تعامل با مردم جهت پیگیری و رفع مشکلات و درخواست‌های آنها، از آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعین محترم و مرتفع‌شدن مشکلات آنان به‌عنوان مهم‌ترین مزیت دیدارهای چهره‌به‌چهره نام برد.

 عسکری افزود: در همین راستا باهدف تکریم مردم و شرکت در پویش نذر خدمت همچنین به مناسبت هفته دولت این شرکت نسبت به برگزاری موکب خدمت جهت پاسخگویی به درخواست‌های مردمی اقدام کرده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در خاتمه اعلام داشت علی‌رغم اینکه مشترکین می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۵۹۴ و یا سامانه خدمات الکترونیک شرکت گاز استان اصفهان به نشانی https://es.nigc-isfahan.ir نسبت به ثبت درخواست و یا پیگیری امور خود اقدام کنند، به‌صورت حضوری نیز روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ به دیدار مردمی اختصاص‌یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه