English

رئیس پلیس راهور کاشان خبر داد؛

کاهش چشمگیر ۵۵ درصدی تصادفات در کاشان/ نقش خانواده‌ها و فضای مجازی کلیدی است

رئیس پلیس راهور کاشان از کاهش چشمگیر ۵۵ درصدی تصادفات خودرویی در شهرستان کاشان خبر داد.

کاهش چشمگیر ۵۵ درصدی تصادفات در کاشان/ نقش خانواده‌ها و فضای مجازی کلیدی است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سرهنگ مهدی پاکروان در جمع خبرنگاران کاهش چشمگیر تصادفات را حاصل همکاری تنگاتنگ مردم، به‌ویژه خانواده‌ها و رسانه‌ها دانست و بر لزوم تداوم و گسترش این همکاری‌ها تأکید کرد.

 

کاهش فوتی‌های تصادفات به کمتر از نیمی از سال گذشته

سرهنگ پاکروان افزود:با توجه به آمار ارائه شده، تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات در شش ماهه سال جاری به کمتر از نیمی از کل فوتی‌های سال گذشته رسیده است.

وی ادامه داد: این دستاورد قابل توجه، حاصل تلاش‌های مستمر پلیس راهور و همچنین افزایش آگاهی‌بخشی در خصوص خطرات ناشی از تخلفات رانندگی است.

 

نقش مؤثر فضای مجازی در کاهش تصادفات

سرهنگ پاکروان با اشاره به اهمیت فضای مجازی در ارتقای فرهنگ رانندگی، بر لزوم تقویت فعالیت‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی در این بستر تأکید کرد.

این مقام نظامی معتقد است با انجام ۳۰ درصد فعالیت‌های آموزشی توسط پلیس، می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی، به ۸۰ درصد اثربخشی در کاهش تصادفات دست یافت.

 

موتورسواران؛ همچنان در صدر جدول تصادفات

رئیس پلیس راهور کاشان، موتورسواران را به‌عنوان یکی از گروه‌های پرخطر در تصادفات معرفی کرد و بر نقش خانواده‌ها در کنترل رفتارهای پرخطر جوانان تأکید نمود.

وی همچنین از ضرورت راه‌اندازی پویش‌های مردمی با محوریت آموزش و فرهنگ‌سازی با عنوان"نه به تلخف_ نه به تصادف "در زمینه ایمنی رانندگی سخن گفت.

 

خانواده‌هاپلیس‌های افتخاری ترافیک

سرهنگ پاکروان با اشاره به نقش کلیدی خانواده‌ها در پیشگیری از تصادفات، بر لزوم تبدیل والدین به پلیس‌های افتخاری ترافیک تأکید کرد.

رئیس پلیس راهور شهرستان کاشان معتقد است با آموزش صحیح و آگاه‌سازی خانواده‌ها می‌توان از بروز بسیاری از تصادفات جلوگیری کرد.

 

تخفیف ویژه برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در هفته فراجا

این مقام‌مسئول گفت:در راستای تشویق شهروندان به رعایت قوانین رانندگی، پلیس راهور کاشان اعلام کرده است که در هفته فراجا، تمامی خودروهای توقیفی با نهایت مساعدت ترخیص خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه