English

در شش ماهه نخست امسال انجام شد؛

پاسخگویی به بیش از ۳۶ هزار مورد تماس از سوی واحد امداد ۱۹۴ شرکت گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از پاسخگویی به ۳۶ هزار و ۸۴۵ مورد تماس تلفنی مشترکین این شرکت با مرکز امداد و حوادث ۱۹۴ طی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد.

پاسخگویی به بیش از ۳۶ هزار مورد تماس از سوی واحد امداد ۱۹۴ شرکت گاز استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،ابوالقاسم عسکری مدیرعامل مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از پاسخگویی به ۳۶ هزار و ۸۴۵  مورد تماس تلفنی توسط واحد امداد این شرکت در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از مجموع ۳۶ هزار و ۸۴۵ تماس گرفته شده با مرکز ۱۹۴ شرکت گاز استان اصفهان، ۱۶ هزار و ۴۹۱ مورد تماس عملیاتی و ۲۰ هزار و ۱۹۶ مورد تماس غیر عملیاتی بوده است.

عسکری درباره  اولویت تماس ها گفت: این تماس ها در سه سطح عادی، فوری و خیلی فوری تقسیم می شوند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۴۳۶ تماس عادی، ۳ هزار و ۷۵۲ تماس فوری و ۳۰۳ تماس، جزء تماس های خیلی فوری بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به منظور رسیدن سریع به محل حادثه در کوتاهترین زمان ممکن، تمامی خودروها و موتور سیکلت های امدادی مجهز به سیستم های نوین هستند که تمام فعالیت های آنها از طریق مرکز پیام ۱۹۴، رصد و گزارش کار آنها بصورت آنلاین در سیستم ثبت می شود.

این مقام مسئول گفت: اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز کنترل و فوریت های گاز ۱۹۴ در تمام ساعات شبانه روز به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به مشترکین محترم گاز طبیعی در سراسر استان پهناور اصفهان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه