English

مدیرعامل شرکت پلی اکریل اصفهان خبرداد؛

افزایش ظرفیت کارخانه پلی اکریل اصفهان به ۶۶ هزار تن در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت پلی اکریل اصفهان از افزایش ظرفیت کارخانه پلی اکریل اصفهان به ۶۶ هزار تن در سال ۱۴۰۲ خبرداد.

افزایش ظرفیت کارخانه پلی اکریل اصفهان به ۶۶ هزار تن در سال ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سید محمد کاظمی در آئین افتتاح و راه اندازی ماشین آلات جدید تولید نخ کارخانه پلی استر گفت: ظرفیت تولید کارخانه پلی اکریل اصفهان از ۵۱ هزار تن در سال ۱۴۰۰ به ۶۶ هزار تن در سال ۱۴۰۲ افزایش داشته است.

وی بیان کرد:همچنین در این مجموعه رشد سود از ۳۸ میلیارد تومان به ۴۴۹ میلیارد تومان رسیده که  نشان‌دهنده عزم راسخ برای عبور از چالش‌های فنی و ناترازی ارزی می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ کارخانه پلی اکریل ۳۸ میلیارد تومان سود داشته است که این رقم در سال ۱۴۰۱ به ۴۴۹ میلیارد تومان افزایش یافته است.

نایب رییس هیئت مدیره شرکت پلی اکریل بیان داشت: در سال جاری با وجود چالش‌های ناترازی ارزی توانستیم از ۲۶۰۰ تن سال ۱۴۰۰ به ۱۰۵۰۰ تن برسیم.

کاظمی با بیان اینکه علی‌رغم مشکلات حدود ۲۵ درصد از ظرفیت کارخانه همچنان محقق نشده است،گفت: توان تولید ۵۱ هزار تن اکریلیک را داریم و ۳۰ تا ۵۰ درصد نیاز کشور با  تمام ظرفیت کارخانه پلی اکریل تأمین می‌شود.

این مقام مسئول افزود: از ۱,۳۵۰ میلیارد تومان بدهی سنواتی، ۷۶۹ میلیارد تومان با حمایت سه بانک ملی، تجارت و ملت تا حد زیادی پرداخت شده است پرداخت شده است.

وی درارتباط با اقدامات انجام شده در این مجموعه توضیح داد: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان شرکت بعد از ۳۵ سال، بهسازی و نوسازی زیر ساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات، بهسازی و نوسازی تجهیزات آزمایشگاه مرکزی شرکت پلی‌آکریل ایران، بهسازی سیستم اطفا حریق موجود در شرکت می باشد.

مدیرعامل شرکت پلی‌اکریل ایران بیان داشت:ماشین‌آلات جدید تولید نخ کارخانه پلی‌استر شرکت پلی‌اکریل اصفهان با سرمایه‌گذاری یک میلیون دلار به بهره‌برداری رسید.

شرکت پلی اکریل ایران

در ادامه نیز مدیر کارخانه شرکت پلی‌اکریل ایران در جمع خبرنگاران گفت: در گذشته کارخانه یارن شرکت پلی اکریل بزرگترین ضایعات مواد، انرژی و آسیب‌های نیروی انسانی را داشته که با اجرای این پروژه، این آسیب‌ها به حداقل ممکن کاهش پیدا کرده است.

سعید سعید بخش بیان داشت:ماشین‌آلات جدید تولید نخ کارخانه پلی‌استر شرکت پلی‌اکریل اصفهان دو ماشین ریسندگی با حدود ۳۴ دستگاه وایندر و مرحله دوم ۲ ماشین ریسندگی با ۳۴ دستگاه وایندر است.

وی ادامه داد: با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت پلی اکریل مرحله نخست پروژه  با یک دهم هزینه پیشنهادهای کشورهای خارجی و به دست افراد متخصص و توان داخلی انجام شده و مشتریان رضایت کامل از محصولات دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کارخانه پلی استر شامل دو کارخانه استیبل با ظرفیت ۳۶ هزار تن الیاف کوتاه در سال است ، گفت: کارخانه یارن نیز با ظرفیت ۲۴ هزار تن در سال تولیدکننده نخ یا فلامنت پیوسته پلی استر می باشد.

سعیدبخش با اشاره به قدیمی بودن وایندر های مجموعه بیان کرد: به علت قدیمی بودن وایندرها ضایعات درجه‌دو و درجه سه در تولید و رقابت‌پذیری در بازار برای ما تاثییرگذار بود.

وی با بیان اینکه۷۰ درصد محصول شرکت پلی‌اکریل درجه یک بوده است،افزود: در یک برآورد یک‌هفته‌ای  ۹۵ درصد محصول تبدیل به محصول درجه یک شده است.

مدیرکارخانه شرکت پلی‌اکریل ایران با بیان اینکه بسته‌بندی سیستم به شکل سنتی است، گفت: پروژه رباتیک سازی بسته‌بندی از یک ماه آینده در کارخانه راه‌اندازی می شود و فشاری که روی نیروی انسانی برای بسته‌بندی بود برطرف خواهد شد و توان رقابتی خود را در بازار را نیز حفظ می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه