English

رئیس اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان:

با قیمت دستوری به تولیدکنندگان ضرر می‌زنیم

رئیس اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان گفت:حدود ۵ ماه است کارخانجات خوراک دام و طیور نمی‌توانند نهاده‌های موردنیاز خود را از طریق سامانه بازارگاه خریداری کنند که این امر مشکل‌ساز است و باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

 با قیمت دستوری به تولیدکنندگان ضرر می‌زنیم
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

رئیس اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان در هشتمین نمایشگاه و همایش بین‌المللی خوراک دام و طیور و آبزیان (فیدکسپو) که با حضور ۸۰ شرکت داخلی و ۱۴ شرکت خارجی که در محل بوستان گفت‌وگو برپا شده بود، گفت: با تعیین قیمت دستوری به تولیدکنندگان ضرر می‌زنیم، اما تصور این است که می‌توان با قیمت‌گذاری دستوری تورم را کنترل کرد.

رضا افتخارالدین با اشاره به اینکه سامانه‌های متعددی در کشور وجود دارد که تعدد آنها امکان فعالیت را در صنایع با مشکل مواجه کرده، افزود: در سامانه بازارگاه ۴۸۰ هزار تن نهاده خریداری نشده وجود دارد که دلیل آن وجود اطلاعات اشتباه در این سامانه است و حتی امکان ویرایش آن نیز وجود ندارد.

وی تصریح کرد: این صنعت دستوری و نظارتی شده، اما در تصمیم‌گیری‌ها تاخیری وجود دارد که این تاخیر در نهایت به ضرر و زیان مصرف‌کننده خواهد بود.

 افتخارالدین به اهمیت رتبه‌‌بندی کارخانه‌‌های تولیدکننده خوراک دام و طیور در تولید داخل و صادرات و همچنین استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: حدود ۵ ماه است کارخانجات خوراک دام و طیور نمی‌توانند نهاده‌های موردنیاز خود را از طریق سامانه بازارگاه خریداری کنند که این امر مشکل‌ساز است و باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه