English

وزیر راه و شهرسازی:

رشد ۵۵ درصدی ترانزیت در کشور تحقق یافته است

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: رشد ۵۵ درصدی ترانزیت در کشور تحقق یافته و این مهم با سرعت در حال افزایش است.

رشد ۵۵ درصدی ترانزیت در کشور تحقق یافته است
به گزارش خبرگزاری موج

، مهرداد بذرپاش در آئین بهره برداری از پروژه ریلی رشت-کاسپین در منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: آیت الله شهید رئیسی تمام وقت و به صورت جدی برای تکمیل و اجرای پروژه ریلی رشت _ کاسپین پیگیری کردند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مجاهدت‌های شهید جمهور تا سال‌ها در اذهان مردم باقی می‌ماند، گفت: خدمات رئیسی و دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف به یادماندنی است.

بذرپاش با بیان اینکه دیپلماسی اثربخش به ادعا و گزافه گویی نیست، گفت: رشد ۵۵ درصدی ترانزیت در کشور تحقق یافته و این مهم با سرعت در حال افزایش است.

وی با اشاره به فرصت‌های اقتصادی ایران در منطقه و جهان افزود: شهید جمهور، کشور را با دیپلماسی عزتمندانه و اثربخش در منطقه و جهان قدرتمند کرد.

وزیر راه و شهرسازی از رشد ۷۰ درصدی ترانزیت جاده‌ای در سه ماه نخست سال خبر داد و بیان کرد: فقط در سه ماه نخست سال ۵/۵ میلیون تن ترانزیت جاده‌ای در کشور صورت گرفته و این آمار در تا پایان سال به ۲۰ میلیون تن ترانزیت می‌رسد.

بذرپاش با بیان اینکه صادرات از دریای خزر رشد ۵۰ درصدی داشته است، گفت: انقلابی در حوزه ترانزیت بویژه در حوزه دریای و جاده‌ای صورت گرفته است.

به گفته وی، کریدور شمال به جنوب فقط یک خط ریلی نیست بلکه مجموعه فرصت‌ها، توسعه اقتصاد دریایی، تسهیل تردد و تقویت زیرساخت‌ها است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت پروزه ریلی رشت _ آستارا بیان کرد: توافقات خوبی با روسیه برای اجرای پروژه رشت _ آستارا صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه