English

وزیر راه، مسکن و شهرسازی در پاسخ به خبرگزاری موج؛

انتصابات وزارت راه با هماهنگی معاون اول انجام می‌شود

وزیر راه، مسکن و شهرسازی گفت: تمام انتصابات وزارت راه و شهرسازی با هماهنگی آقای مخبر انجام می‌شود و تخلفی صورت نگرفته است.

انتصابات وزارت راه با هماهنگی معاون اول انجام می‌شود

مهرداد بذرپاش وزیر راه، مسکن و شهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در رابطه با انتصابات جدید این وزارتخانه اظهار کرد: اگر تخلفی باشد قطعا گزارش می‌شود و هر وزیری تا زمانی که مسئولیت دارد کارش را انجام می‌دهد. در نامه آقای مخبر آمده بود که تمام انتصابات با هماهنگی ایشان باشد وگرنه این نیست که یک وزیری از خود اختیار نداشته باشد.

وی افزود: یکی از اختیارات وزیر هم جابجایی همکاران است که یک روال طبیعی است. این موضوع در همه دولت‌ها بوده و در چهل، پنجاه روزی که جای دولت مستقر و دولت منتخب عوض می‌شود این موضوعات وجود داشته است.

وزیر راه، مسکن و شهرسازی تاکید کرد:  ما همه تلاشمان را می‌کنیم که کارها را به نحو احسن انجام دهیم. در بخش مسکن هم توافقات خوبی در چند روز گذشته انجام شد‌ ما مشکل جدی تامین زمین داشتیم اما در کرمانشاه ۴۰۰ هکتار برای تامین مسکن واگذار شد.

بذرپاش ادامه داد: پروژه‌های ریلی نیز سرعت خوبی گرفته و تزریق مالی خوبی انجام داده‌ایم. پروژه راه آهن چابهار به زاهدان اگر با همین سرعت ادامه پیدا کند تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. پروژه  راه آهن میانه به  اردبیل نیز یکی از پروژه‌های بزرگ ماست که اگر همت کنیم می‌توانیم تا همین پایان تابستان به بهره‌برداری برسانیم.

وی گفت: پروژه راه آهن شلمچه به بصره نیز با سرعت در حال انجام است‌ یک سری مشکلات را طرف عراقی ما در تامین زمین داشت که این مشکلات نیز حل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه