English

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران:

۱۷۰ هزار عمره گزار از ۲۸ شهریورماه با پروازهای «هما» اعزام می‌شوند

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از آغاز پروازهای حج عمره از ۲۸ شهریورماه با پروازهای هما خبر داد و گفت: نزدیک به ۱۷۰ هزار عمره‌گزار از ۱۶ فرودگاه کشور به سرزمین وحی می‌روند.

۱۷۰ هزار عمره گزار از ۲۸ شهریورماه با پروازهای «هما» اعزام می‌شوند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، «شمس‌الدین فرزادی‌پور» با بیان اینکه نخستین پرواز زائران حج عمره از استان تهران به فرودگاه مدینه انجام می‌شود، اظهار داشت: این گروه در روز ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ با پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به فرودگاه مدینه منوره عزیمت می‌کنند.

وی در مورد تعداد ایستگاه‌های پروازی این عملیات، گفت: عمره‌گزاران از ۱۶ فرودگاه کشور به عربستان می‌روند و طبق برنامه پیش بینی شده، عمره‌گزاران از ایستگاه‌های پروازی تهران، تبریز، ارومیه، مشهد، اصفهان، یزد، گرگان، اردبیل، کرمان، بندرعباس، شیراز، بوشهر، اهواز، زاهدان، ساری و بیرجند اعزام می‌شوند.

به گفته مدیر عامل هما، عملیات اعزام حدود ۱۷۰ هزار زائر از ۱۶ فرودگاه کشور از ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ شروع می‌شود و تا اوایل فروردین ۱۴۰۴ ادامه دارد.

فرزادی‌پور در ادامه یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده بین سازمان حج و زیارت ۲ کشور ایران و عربستان، مرحله دوم اعزام عمره گزاران در سال جاری نیز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

وی در پایان گفت: در مرحله دوم اعزام عمره گزاران نیز همه تلاش همکاران هما خدمت رسانی شایسته به این عزیزان و انجام پروازهای ایمن در این عملیات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه