English

وزارت جهاد کشاورزی:

مبالغ گرانفروشی «جوجه یکروزه» به مرغداران بازگردانده خواهد شد

امراللهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: در صورتی که مرغداران گران‌فروشی واحدهای تولیدکننده «جوجه یک‌روزه» را گزارش کنند، وجوه گرانفروشی به آنان عودت داده خواهد شد.

مبالغ گرانفروشی «جوجه یکروزه» به مرغداران بازگردانده خواهد شد
به گزارش خبرگزاری موج

، «مسعود امراللهی» با بیان اینکه با هر نوع تخلف گران‌فروشی جوجه یک‌روزه به شکل قاطع برخورد خواهیم کرد، افزود: طبق گزارش‌هایی که به دست ما رسیده است، کاهش عرضه و افزایش بی‌رویه قیمت جوجه یک‌روزه ظرف هفته‌های اخیر، منجر به افزایش قیمت نهایی مرغ و اجحاف در حق مصرف کننده نهایی شده که ریشه آن تخلف برخی از واحدهای تولید کننده جوجه یک‌روزه است.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به عدم افزایش قیمت نهاده‌های مورد نیاز این واحدها، اظهارداشت: به منظور جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت جوجه یک‌روزه، نظارت ویژه بر واحدهای تولیدی و کنترل بازار و ثبات قیمت مرغ، طرح تشدید نظارت بر این واحدها با همکاری تولیدکنندگان واحدهای پرورش مرغ گوشتی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که مرغداران فاکتور خرید حاکی از گرانفروشی واحدهای تولیدی جوجه یک‌روزه را به دفاتر نظارت و بازرسی مستقر در سازمان‌های جهاد کشاورزی استان ارسال کنند، ضمن برخورد قانونی و معرفی متخلفان به سازمان تعزیرات حکومتی، وجوه اضافی گرانفروشی هم به مرغداران عودت داده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه