English

۲۷ هزار هکتار زمین دولتی در کشور تحصیل می‌کند

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: با برگزاری همایش‌های تخصصی پایش اهداف و برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن و رفع مشکلات کاربردی و عملیاتی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها، امسال توانستیم بالغ بر ۲۷ هزار هکتار زمین تحصیل کنیم.

 ۲۷ هزار هکتار زمین دولتی در کشور تحصیل می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، تقی رضایی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن؛ در خصوص مهمترین برآیند همایش تخصصی پایش اهداف و برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن که در استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در این همایش ضمن دیدار با مدیران و کارشناسان هقت استان همجوار کشور، عملکرد ادارات در قیاس با برنامه اجرایی مورد بررسی قرار گرفت و برای مشکلات موجود تصمیم‌گیری شد.

وی با اشاره به نتایج حاصل شده از برگزاری این جلسات، افزود: با برگزاری این گونه همایش‌ها و رفع موانع موجود، امسال پس از ۶ ماه تلاش بی‌وفقه توانستیم بالغ بر ۲۷ هزار هکتار زمین تحصیل و ۳۴ هزار و ۸۵۹ سند تک برگ شده از سازمان ثبت اسناد و املاک اخذ کنیم.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: برآیند این جلسه که با حضور مدیران و کارکنان ادارات کل استان‌های قم، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان و بوشهر برگزار شد، رفع مشکلات کاربردی و عملیاتی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها بود.

وی بیان کرد: آموزش پنجره واحد مدیریت زمین برای جلوگیری از تعدی و تعرض به اراضی ملی نیز از دیگر موضوعاتی بود که در میزکار هر استان تبیین شد.

رضایی گفت: تلاش بر این است که با اخذ اسناد تک برگی و با پایش درست اراضی که توسط پنجره واحد مدیریت زمین در حال انجام است بتوانیم از تعدی و تعرض به اراضی دولتی جلوگیری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه