English

قنبر موسی نژاد خبر داد:

۲۳۰ میلیارد تومان برای کارآفرینی نیازمندان ایلام اختصاص یافت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام از افزایش دوبرابری اعتبارات اشتغال زایی مددجویان این نهاد در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: 230 میلیارد تومان برای کارآفرینی نیازمندان ایلام از محل اعتبارات و منابع بانکی اختصاص یافته است.

230 میلیارد تومان برای کارآفرینی نیازمندان ایلام اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان،افزود: میزان اعتبارات اشتغال این نهاد از محل منابع تبصره 16سال گذشته 119میلیارد تومان بوده است امسال این مبلغ به بیش از230 میلیارد تومان رسیده است.

وی به لزوم همکاری بیشتر بانکهای این استان در زمینه ایجاد اشتغال برای نیازمندان اشاره کرد و اظهار داشت: مشکلات ضمانت بانکی و برخی ضوابط سختگیرانه در این زمینه همچنان یکی از محدودیت ها و موانع در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان است که انتظار داریم بانکها در زمینه ضمانت بانکی همکاری بیشتری داشته باشند.

موسی نژاد به تجربیات موفق این نهاد در زمینه اشتغال مددجویان اشاره و تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم برنامه های اشتغال امداد استان حداکثر تا پایان آذرماه عملیاتی شوند و کمیته امداد به همه تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام به لزوم عمل کردن به مسئولیت های اجتماعی برای کمک به نیازمندان اشاره و خاطرنشان کرد:مشارکت بانکها در ایجاد اشتغال برای نیازمندان بهترین شکل عمل کردن به مسئولیت اجتماعی است.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت:در شرایطی که اشتغال یکی از مهم ترین  زمینه های توانمندسازی قشر مددجو است همه بانکها وظیفه دارند به تعهدات خود در زمینه اشتغال مددجویان و نیازمندان عمل کنند.

جهانگیر رستمزاد در ادامه به موضوع کرونا اشاره کرد و افزود: لازم است به منظور توجه بیشتر به سلامت این قشر واکسیناسیون مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به عنوان یک قشر آسیب پذیر مورد توجه بیشتر و در اولویت قرار گیرد.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام تصریح کرد:مدیران این دستگاهها تمهیداتی را در نظر بگیرند تا این افراد در زمینه دریافت واکسن مورد تشویق و راهنمایی قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه