English

سرهنگ علی‌احمد شاوردی:

بغل نویسی خودروها ممنوع است

راهنمایی و رانندگی استان گفت: نصب هرنوع علائم و پلاک های متفرقه و همچنین الصاق یا نصب یا نقش هرنوع آگهی، نوشته، عکس بر روی بدنه و شیشه های وسیله نقلیه ممنوع است.

بغل نویسی خودروها ممنوع است

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ علی احمد شاوردی اظهارداشت: اعداد و علائم تبلیغاتی بر بدنه انواع وسایل نقلیه، مغایر با ضوابط و مقررات و ایمنی عبور و مرور بوده و موجب حواس پرتی عابران و رانندگان سایر وسایل نقلیه در راه های درون و برون شهری است که حوادث ناگوار ناشی از تصادفات و بی نظمی را در پی خواهد داشت.

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اضافه کرد: بر اساس ماده 207 آئین نامه راهور، نصب هر نوع علائم و پلاک های متفرقه و همچنین الصاق، نصب و نقش هرگونه آگهی، نوشته و عکس بر روی بدنه درونی و بیرونی و شیشه های وسایل نقلیه ممنوع است.

وی گفت: خودروها صرفاً مجاز به درج نام، آرم شرکت (برابر ضوابط و مجوزی که توسط پلیس راهور صادر می شود)بوده و در غیر اینصورت رانندگان این وسایل نقلیه ضمن ملزم به برطرف کردن تبلیغات از بدنه خودرو ، برابر کد اعمال قانون  2069در کلانشهرها و مراکز استانها مبلغ 315 هزار ریال و در سایر شهرها و روستاها مبلغ 21هزار ریال نیز جریمه خواهند شد.

سرهنگ شاوردی خاطرنشان کرد: کلیه خودروهای تحت تملک دستگاه های دولتی که دارای پلاک های دولتی هستند مطابق آیین نامه نحوه استفاده از خودروهای دولتی ملزم به نصب برچسب نام دستگاه های اجرایی استفاده کننده بر روی شیشه جلو و عقب خودرو از داخل بوده و مجاز به بغل نویسی با ارقام و اعداد و علائم تبلیغاتی و غیره نخواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه