English

توسط مسعود منصور صورت گرفت:

تقدیر و تجلیل از دادستان مرکز استان ایلام

معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از عبدالوهاب بخشنده دادستان مرکز استان ایلام تقدیر کرد.

تقدیر و تجلیل از دادستان مرکز استان ایلام

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، مسعود منصور معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور با اهدا لوح و صدور پیامی از عبدالوهاب بخشنده دادستان مرکز استان ایلام به پاسداشت حفاظت از حقوق بیت المال و انفال تقدیر کرد.

متن تقدیرنامه بدین شرح است:

 

قوه محترم قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقشی بی بدیل در پاسداری و حفاظت از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادیهای مشروع شهروندان ایفاء نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از چهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن بر این مدعاست.

با التفات ویژه به زحمات و تلاش های مجدانه حضرتعالی در راستای حفاظت از حقوق بیت المال و انفال در بخش منابع طبیعی و جلوگیری از هرگونه تجاوز و تعدی به حقوق عامه و پیشگیری از وقوع بزه توسط سودجویان و فرصت طلبان نسبت به عرصه های مذکور، بدین وسیله مراتب قدردانی و کمال سپاس این سازمان از حسن همکاری، خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه آن مرجع عالی قدر را به حضور تقدیم میدارد.

سعادت و توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه