English

فرماندار چرداول:

مسایل و مشکلات مردم شهرستان چرداول را با جدیت پیگیری می‌کنیم

فرماندار چرداول با بیان اینکه مسایل و مشکلات مردم شهرستان چرداول را با جدیت پیگیری می‌کنیم گفت: تبدیل دهستان آسمان‌آباد به بخش پس از سال‌ها به‌عنوان یک مطالبه‌ مهم در دولت سیزدهم محقق شد.

مسایل و مشکلات مردم شهرستان چرداول را با جدیت پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی محمدی فرماندار چرداول در همایش فرمانداران که با حضور حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ، معاونین استاندار و تعدادی از مدیران ستادی استانداری در شهرستان چرداول برگزار شد، گفت: دولت سیزدهم همه‌ی تلاش خود را به‌کار گرفته است که مطالبات مردم حل و فصل شود که تبدیل دهستان آسمان‌آباد به بخش، پس از سال‌ها به‌عنوان یک مطالبه‌ی مهم در این دولت محقق شد.

فرماندار چرداول تاکید کرد: از آغاز خدمتگذاری در این شهرستان به‌عنوان فرماندار چرداول، مطالبات مهم مردم، بحث مبلمان و فاضلاب شهری، مشکل آب شرب برخی از روستاهای بخش زاگرس و دیگر مسایل مهم شهرستان با جدیت پیگیری و تاکنون نتایج خوبی حاصل شده است.

فرماندار چرداول بیان داشت: همچنین برای تسریع در عملیات پروژه‌های شهرستان، به‌صورت مستمر از این پروژه‌ها بازدید کردیم و در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها قرار گرفتیم. 

محمدی با اشاره به تلاش هم‌ه‌جانبه برای برگزاری باشکوه انتخابات در چرداول اشاره کرد و گفت: از مجموع ۴۵ هزار‌نفر جمعیت در شهرستان چرداول، ۳۳ هزار نفر واجد شرایط رای‌دادن هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اربعین اشاره کرد و افزود: چرداول دارای سه مدخل ورودی به استان است که بخش زیادی از زوار عتبات عالیات از شهرستان چرداول وارد استان می‌شوند و تلاش خواهیم کرد همه‌ی زیرساخت‌ها برای تردد زوار آماده‌سازی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه