English

استاندار ایلام از شهرک هجرت بازدید کرد

استاندار ایلام شامگاه شنبه از شهرک هجرت ایلام بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات مردم منطقه قرار گرفت.

استاندار ایلام از شهرک هجرت بازدید کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در بازدید از شهرک هجرت شهر ایلام گفت: هدف از این بازدید، دیدار با مردم محلات کم برخوردار است تا مدیران از نزدیک در جریان کاستی های این محلات قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌ مطالبات مردم از ویژگی های دولت سیزدهم است افزود: حضور در همه شهرستان ها و گفتگو با آحاد مردم جهت تحقق این مهم در دستور کار مدیران قرار دارد.

وی با بیان اینکه در استان ایلام طی سال گذشته اقدامات مهمی انجام شده خاطرنشان کرد: ایجاد ۲۰ کیلومتر بزرگراه در استان، کاهش میزان مرگ و میر جاده ای، کاهش میزان مرگ و میر مربوط به اربعین و ... از دیگر اقدامات مهمی است که در دولت سیزدهم محقق شده است.

وی اضافه کرد: در سفر آتی رییس جمهور فاز اول پروژه سامانه گرمسیری به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۲ هزار هکتار از زمین های مهران زیر پوشش آب میرود و حدود ۲ هزار میلیارد تومان طی سال گذشته و سال جاری برای این پروژه هزینه شده است.

این مسئول عنوان کرد: خوشبخانه در خصوص پرونده مالیاتی نفت و گاز نیز اقدام مهمی انجام و پس از ۴۰ سال عایدات این شرکت‌ها به استان برگردانده شد.

وی خاطرنشان کرد: از قِبَل آلایندگی برخی شرکت‌ها در استان ایلام نزدیک ۲۴۰ میلیارد تومان بین شهرداری ها ،دهیاری ها و... توزیع شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه طی سال جاری نیز مالیات بر ارزش افزوده ناشی از فروش نفت به این مبالغ اضافه می شود گفت: در حوزه مسکن استان نیز ساخت ۳۲ هزار مسکن شهری و روستایی در دستور کار قرار دارد.

استاندار ایلام در ادامه افزود: در دولت سیزدهم حدود ۱۸ هزار شغل در استان ایلام با استفاده از پرداخت تسهیلات یا تزریق سرمایه به کارخانه ها برای رونق تولید ایجاد شده است.

وی در ادامه به مشکل معارض دیوار حائل شهرک هجرت اشاره کرد و گفت: معاونت عمرانی استانداری هرچه سریعتر این مهم را پیگیری و بررسی نماید.

عبدالصاحب نادری فرماندار ایلام نیز در ادامه این بازدید اظهار داشت: مشکلات شهرک هجرت در جلسه قبلی بررسی و قطعا کمبودها و کاستی‌هاب این منطقه پیگیری خواهد شد.

وی افزود: هدف از حضور در این مناطقدیدن نیازها و کمبودهای مناطق کم‌برخوردا است و قطعا پیگیری مطالبات مردم در دستور کار قرار می‌گیرد.

نادری در ادامه به ایجاد مجموعه ورزشی در این منطقه به عنوان یکی از مطالبات تصلی جوانان اشاره کرد و گفت: متاسفانه زمین در نظر گرفته شده با مشکل معارض مواجه است و در صورت تخصیص رمین ساخت مجموعه ورزشی آغاز میشود.

در پایان این بازدید پس از دیدار چاره به چهره استاندار با مردم منطقه، در خصوص مشکلاتی از جمله جدول کشی معابر، ثبت املاک ،تامین روشنایی، راه‌اندازی نانوایی و... تصمیماتی اخذ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه