English

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آل اسحاق استانداری ایلام معرفی شد

در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام و سرهنگ پاسدار نصراللهی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان، فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج آل اسحاق استانداری ایلام معرفی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آل اسحاق استانداری ایلام معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام  در این آیین با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ «مهار تورم و رشد تولید» توسط مقام معظم رهبری و وظایف مهم دستگاه‌های اجرایی بویژه استانداری در تحقق شعار سال گفت: بصیرت در تمام ابعاد تنها راه مقابله با دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن است.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم بسیج در ترویج روحیه ایثار و خدمت‌ رسانی به اقشار مختلف مردم بویژه محرومان جامعه اشاره کرد و افزود: با اشاعه تفکر بسیجی و با ایمان قوی و تقوی الهی و توانمندسازی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت تفکر اسلامی برای نسل های آینده می توان این انقلاب را از گزند دشمنان محفوظ داریم. 

وی تأکید کرد: با ترویج روحیه ایثار و خدمتگذاری، سلامت اداری و تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم تضمین خواهد شد و این روند در نهایت به ارتقای رضایت عمومی منجر می‌شود و از طرفی کارکنان بسیجی باید به‌عنوان الگوهای عملی در دستگاه‌های اجرایی مطرح باشند.

در این آیین خدابنده قنبری به‌عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج آل اسحاق استانداری معرفی و از خدمات و تلاشهای «ایمان رحیمی‌پناه» فرمانده سابق این پایگاه قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه