English

استاندار و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با وزیر نیرو دیدار و گفتگو کردند

به منظور بررسی بررسی مشکلات و موانع پروژه های زیرساخت اربعین، استاندار، مدیرعامل و معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب استان ایلام با وزیر نیرو دیدار و گفتگو کردند.

استاندار و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با وزیر نیرو دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در این دیدار، گزارشی از پروژه های شرکت آبفا استان ایلام ، مشکلات و موانع تحقق اهداف عملیات اجرایی را ارائه کرد.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به ضرورت ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای مهران و ایلام، خواستار تامین اعتبارات لازم برای این دو پروژه مهم شد.

پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام نیز در ادامه گفت: ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران 4700 متر مکعب در شبانه روز است که هم اکنون این ظرفیت پر شده و توان بیش از این ظرفیت را ندارد.

وی افزود: همچنین میزان تولید فاضلاب مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی و پایانه مرزی مهران حدود 4900 متر مکعب است لذا برای تصفیه این میزان فاضلاب نیاز به توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران می باشد.

ناصری در ادامه خاطر نشان کرد: برای اجرا و توسعه تصفیه خانه فاضلاب مهران مبلغ 1300 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

در ادامه این جلسه محرابیان وزیر نیرو ضمن ابراز رضایت از عملکرد آب و فاضلاب استان ایلام با درخواست تامین اعتبار طرح توسعه تصفیه خان فاضلاب مهران موافقت و دستورات لازم را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه