English

مصرف آب در ایلام رکورد شکست

مصرف آب در ایلام نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به بیش از 3 و نیم برابر رسید.

مصرف آب در ایلام رکورد شکست

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمدتقی رشیدی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان ایلام با اعلام این خبر گفت: در صورتی که مردم همراهی نکنند، مجبور به جیره بندی آب در سطح استان خواهیم شد.

وی افزود: علیرغم بارش های خوب در سال آبی گذشته، اما به دلیل عدم توجه به هشدارها، اطلاعیه ها و در برخی موارد عدم رعایت مصرف توسط برخی شهروندان که اقدام به شستشوی معابر می نمایند و همچنین با شروع فصل گرما، استفاده از کولرهای آبی باعث گردیده مصرف آب در ایلام نسبت به مدت مشابه به بیش از 3 و نیم برابر برسد.

رشیدی تصریح کرد : تمام مجموعه آبفای استان به صورت شبانه روز و شیفت بندی شده در حال انجام وظیفه می باشند تا مشکل افت فشار در مناطق مختلف مرتفع گردد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تاکید کرد: برای عبور از این پیک مصرف و بازگشت به شرایط عادی، نیازمند همکاری و همراهی هم استانی گرامی هستیم تا مجبور به سهمیه بندی آب در تابستان پیش رو نباشیم.

وی در پایان با بیان اینکه کمبود آب جدی است، خاطرنشان ساخت: کمبود و قطعی آب در شهرستان های هلیلان و چرداول ناشی از افت چاه های آب این مناطق و مصرف بی رویه از سوی شهروندان می باشد که امیدواریم، مردم، کمبود آب را جدی گرفته و با رعایت الگوی مصرف، خادمان خود در شرکت آب و فاضلاب استان را یاری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه