English

پلیس آب در شهر ایلام فعال شد

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام گفت: با هدف آگاهی‌بخشی و هشدار به مشترکان بد مصرف و پرمصرف، پلیس آب در شهر ایلام تشکیل شده و می‌خواهیم مردم قدر آب را بدانند تا از ذخایز آبی استان صیانت شود.

پلیس آب در شهر ایلام فعال شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام  با اشاره به کمبود آب و لزوم حفظ و حراست از منابع در دسترس، از تشکیل پلیس آب در ایلام خبر داد و افزود: وظیفه اصلی پلیس آب هشدار به هدر رفت آب در بخش‌های مختلف و تذکر به مشترکین پرمصرف به منظور رعایت الگوی مصرف است.

وی با بیان اینکه پلیس آب، در قالب چند اکیپ با بهره‌گیری از نیروهای داخلی تشکیل شده که روزانه بازدیدهایی از اماکن پرمصرف و بدمصرف خانگی و غیرخانگی دارند، اظهار داشت: مصرف بی رویه آب در شهرستان ایلام  از سوی برخی مشترکان باعث تشکیل پلیس آب شد تا با گشت زنی، با متخلفان برخورد قانونی شود.

مدیرعامل آبفای استان اظهار داشت: طبق دستورالعمل وزارت نیرو و برابر قانون، آب مشترکان پر مصرف قطع و برای آنها جریمه های سنگین در نظر گرفته می شود.

ناصری تصریح کرد : از هم استانی های گرامی می خواهیم، کمبود آب را به عنوان دغدغه خود دانسته و خادمین خود را در مجموعه آبفای استان یاری نمایند.

وی تاکید کرد: نظارت و شناسایی مشترک‌های پرمصرف شامل مشترکان مسکونی و غیرمسکونی، اداره‌ها، نهادهای دولتی و غیردولتی و مراکز تجاری از دیگر وظایف این نیروها است.

مدیرعامل آبفای استان در پایان با بیان اینکه در این طرح گروه های پلیس آب با آرم و تابلو مشخص این شرکت فعالیت خواهند داشت ، خاطرنشان ساخت:امید است با همکاری همه‌جانبه مشترکان، در بهبود و اصلاح الگوی مصرف از وضعیت موجود گذر کنیم .د گذر کنیم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه