English

بودجه سال‌جاری شهرستان به بیش از ۱۵۶ میلیارد تومان افزایش یافت

نشست شورای برنامه‌ریزی و توزیع بودجه استان به ریاست استاندار ایلام و با حضور مجموعه اعضاء در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

 بودجه سال‌جاری شهرستان به بیش از ۱۵۶ میلیارد تومان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، ابراهیم یعقوبی فرماندار چوار در این نشست اظهار داشت: افزایش چشم‌گیر بودجه چوار در سال ۱۴۰۲ نویدبخش روزهای درخشان در مسیر توسعه شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش چشم‌گیر بودجه شهرستان چوار در سال ۱۴۰۲ گفت: در آینده شاهد تحولات بزرگی در مسیر توسعه شهرستان چوار خواهیم بود.

فرماندار چوار افزود: تلاش خواهیم کرد اعتبارات شهرستانی به‌صورت اولویت دار و بر اساس نیاز مردم هزینه شود، تا ثمرات آن قابل مشاهده باشد.

وی تصریح کرد: دولت با اختصاص بودجه‌های مناسب و به موقع به شهرستان چوار، سرعت جبران کمبودهای چوار را دو چندان کرده است.

این مسئول افزود: از ابتدای فعالیت دولت خدمتگزار تا کنون اقدامات بسیاری در زمینه آب، راه‌های مواصلاتی شهری و روستایی، اجرای طرح هادی در روستاها، حوزه بهداشت و درمان، نوسازی مدارس، عمران شهری، ارتباطات، اتصال به شبکه گاز و ... صورت گرفته است و این اقدامات در سال جاری با جدیت و تلاش بیشتری دنبال خواهد شد.

 فرماندار چوار در پایان تأکید کرد: هرچه مدیران شهرستان فعال‌تر و توانمندتر باشند، می‌توانند بودجه بیشتری برای دستگاه خود جذب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه