English

‍ دیدار فرماندار چوار با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران

فرماندار چوار گفت: کمبود امکانات و ضعف زیرساخت‌ها در چوار با منابع عظیم خدادادی موجود در شهرستان همخوانی ندارد.

‍ دیدار فرماندار چوار با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، ابراهیم یعقوبی فرماندار چوار در این نشست اظهار داشت: چوار به عنوان قطب صنعتی استان ایلام و یکی از صنعتی‌ترین مناطق غرب کشور، نقش بسیار مهمی در حوزه صنعت استان ایلام بر عهده دارد.

وی افزود: شهرستان نوپای چوار علیرغم برخورداری از مواهب عظیم خدادادی نظیر نفت، گاز و صنعت بزرگ پتروشیمی در حوزه زیرساخت‌ها با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.

فرماندار چوار خاطرنشان کرد: تناقضی آشکار در منابع عظیم موجود در چوار و محرومیت دیرینه این شهرستان وجود دارد و شرکت‌های صنعتی مستقر در شهرستان می‌بایست با اجرای کامل مسئولیت‌های اجتماعی مطابق نص صریح قانون، دوران گذار چوار از محرومیت به سمت توسعه متوازن را سرعت ببخشند. 

یعقوبی بیان کرد: بیکاری جوانان و مسئله اشتغال در صدر فهرست مطالبات مردم شهرستان قرار دارد و زیبنده نیست، مردمی که در معرض شدیدترین آلاینده‌های صنعتی قرار دارند، با مشکل بیکاری فرزندان خود مواجه باشند.

یعقوبی در این نشست، اشتغال جوانان و ضرورت بکارگیری نیروهای بومی در صنایع، اجرای کامل مسئولیت‌های اجتماعی، بهبود وضعیت راه‌های مواصلاتی، توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و کمک به روستاها را مهم‌ترین مشکلات موجود در شهرستان چوار عنوان کرد.

چگنی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز در این دیدار در خصوص پیگیری مطالبات مطرح شده توسط فرماندار چوار قول مساعد داد.

گفتنی است در این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین میهن پرست امام جمعه چوار، نوریان مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام و کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام نیز حضور داشتند و هر یک به تشریح مهم‌ترین مسائل و مشکلات موجود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه