English

نصب ۴۳ هزار تابلو و علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی ایلام

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: بیش از ۴۳ هزار تابلو و علائم اخطاری و انتظامی طی سال جاری در جاده های استان نصب شده است.

نصب ۴۳ هزار تابلو و علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سید زاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام بیان کرد: تابلو و علائم ایمنی با اعلام دستورات انتظامی، هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی استان تاثیر دارد.

وی از نصب ۴۳ هزار عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی طی سال جاری در جاده های استاان خبر داد و افزود: در راستای صرفه جویی بیشتر با کمک راهداری شهرستان‌ها بیش از سه هزار و ۱۵۵ عدد انواع تابلو فرسوده در استان بازسازی، رنگ‌آمیزی و در محورها نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل در سطح جاده های استان یادآور شد: در این بازه زمانی هزار و ۵۵۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی و ۶۴۲ متر مربع نیز تعمیر تابلوها انجام شده است.

چشمه خاور اضافه کرد: در مجموع در بازه زمانی سال گذشته تا کنون بیش از ۸۰ هزار انواع تابلو های هشداری و اخطاری در جاده های استان نصب شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه