English

پروژه آبرسانی ملکشاهی ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی در مراحل پایانی قرار دارد گفت: با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی (بسیج سازندگی سپاه استان )، انتخاب پیمانکار و تهیه و نصب تجهیزات الکتریکال و مکانیکال عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی در مراحل پایانی قرار دارد.

پروژه آبرسانی ملکشاهی 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام گفت: این پروژه در سال ۹۲ آغاز شد اما به دلایل مختلف از جمله تحریم، عدم تخصیص اعتبار و ...، به پروژه‌ای زمان بر تبدیل شد که با پیگیری های صورت گرفته و با عنایت ویژه رئیس جمهور، جزو مصوبات سفر اول قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر این پروژه از طریق قرارگاه محرومیت زدایی (بسیج سازندگی سپاه استان ) و انتخاب پیمانکار و تهیه و نصب تجهیزات الکتریکال و مکانیکال با پیشرفت فیزیکی76 درصد در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام یادآور شد: این طرح شامل سه باب ایستگاه پمپاژ، یک واحد تصفیه خانه آب، 30 کیلومتر خط انتقال برق فشار قوی 20 کیلو ولت، 9 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب، احداث 30 کیلومتر خط انتقال آب فولادی به قطر 500 میلی متر می باشد.

ناصری خاطرنشان ساخت: با راه اندازی تصفیه خانه آب شهر ارکواز ملکشاهی و ایستگاه‌های پمپاژ بیش از ۱۵۵ لیتر در ثانیه آب سد ایلام تصفیه شده و به مخازن ذخیره بین راهی منتقل و از آنجا وارد مدار توزیع شهر ارکواز ملکشاهی و روستاهای اطراف خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده، خاطرنشان ساخت: در تلاشیم در ماه‌های آینده این پروژه به بهره برداری برسد که با بهره برداری از این پروژه، دیگر مشکلی در خصوص تامین آب این شهر  و روستاهای اطراف وجود نخواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه