English

دسترسی ۹۹ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت ۴G

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام با بیان اینکه در تلاشیم با توسعه زیرساخت‌ها، دغدغه ارتباطی روستاییان برطرف شود، گفت: به این منظور در تلاشیم زمینه دسترسی ۹۹ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت 4G فراهم شود.

 دسترسی ۹۹ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت 4G

علی کریمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام اظهار کرد: در اربعین امسال به‌منظور ایجاد زیرساخت‌های دائمی ۲۲ پروژه در قالب ۱۳ سایت، ۵ ریپیتر و ۴ مورد ارتقا در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اتمام برخی از این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: در ایام منتهی به اربعین پروژه‌هایی که به اتمام نرسیده بودند با سایت پرتابل جایگزین شدند.

کریمی خاطرنشان کرد: ایرانسل و همراه اول نیز جهت خدمات‌دهی به زائران اقداماتی از قبیل راه‌اندازی سایت پرتابل، راه‌اندازی دفتر خدمات مشترکان، ارائه وای‌فای رایگان و... را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه به اجرا شدن بیش از ۱۸۰کیلومتر فیبر نوری در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: ۷۶۰ کیلومتر فیبر نوری برای نیاز استان تعریف‌شده که امید است بیش از ۳۰۰ کیلومتر تا پایان سال جاری اجرایی شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه در تلاشیم با توسعه زیرساخت‌ها دغدغه ارتباطی روستاییان برطرف شود، افزود: به‌منظور تحقق این امر دسترسی حدود ۹۹ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت 4G در دستور کار قرار دارد.

کریمی در پایان گفت: تا پایان سال، ایجاد ۳۷ سایت جدید شامل ۱۱ سایت ایرانسل، ۲۶ سایت همراه اول، ارتقای ۴ نقطه و نصب ۶ عدد ریپیتر در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه