English

برگزاری اختتامیه همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: آیین اختتامیه همایش بین‌المللی "حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی" برگزار می‌شود.

برگزاری اختتامیه همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی هوشمند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: آیین اختتامیه اولین همایش بین‌المللی علمی پژوهشی "حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی" روز دوشنبه مورخ ٨ آبان سال در دانشگاه ایلام برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: تعداد ٨٠ مقاله علمی پژوهشی از ابتدای انتشار فراخوان تا ١۵ مهر ماه سال جاری به دبیرخانه این همایش رسیده است که از این تعداد پس از داوری مقالات توسط هیئت داوران، ٣ مقاله حائز رتبه اول تا سوم و ٣ مقاله نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

رییس این همایش در ادامه با اشاره به بین‌المللی بودن همایش افزود: علاوه بر دریافت مقالات از سراسر کشور، مقالاتی نیز از کشورهایی همچون عراق و تونس و نیز مقالاتی به دو زبان انگلیسی و عربی دریافت شده است. 

هوشمند تصریح کرد: از میان آثار ارسال شده به همایش، استان اصفهان از جمله استان‌هایی است که بیشترین آثار را به این همایش ارسال کرده و استان‌هایی همچون اردبیل، قم، تبریز، تهران و ... نیز آثار خود را به همایش حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی ارائه داده‌اند. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بیان کرد: اختتامیه این جشنواره با حضور با حضور مسئولین و شخصیت های ملی و استانی، محققان، پژوهشگران و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشوری برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه