English

۴۷۰ کیلومتر روکش آسفالت مسیرهای مواصلاتی ایلام انجام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: از خرداد ماه سال گذشته تا کنون، ۴۷۰ کیلومتر روکش آسفالت در سطح راه های استان انجام شده است.

۴۷۰ کیلومتر روکش آسفالت مسیرهای مواصلاتی ایلام انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این اداره کل بیش از توان در حوزه راه ها فعالیت داشته اما تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص اقدامات ضعیف بوده است.

وی با بیان اینکه در این اداره ۱۳۲ پست سازمانی خالی وجود دارد خاطرنشان کرد: تلاش شد در سفر رییس جمهور و هیئت دولت، مشکل کمبود نیرو منعکس شود تا برایدحل این مشکل چاره اندیشی کنیم، اما این مهم به دلیل لغو سفر محقق نشد.

چشمه خاور خاطرنشان کرد: در استان ایلام ۳۰۰ قرارداد منعقد شده که ۹۰ درصد پیمانکاران بومی بوده اند و تمامی مناقصات در سامانه الکترونیکی ستاد درج می شود‌.

مدیرکل راهداری خاطرنشان کرد: از خرداد ماه سال گذشته، ۴۷۰ کیلومتر روکش آسفالت در سطح راه های استان انجام شده است.

چشمه خاور با بیان اینکه مبلغ پیمان های راهداری استان ظرف دوسال گذشته ۲ هزار میلیارد تومان بوده افزود: اعتبارات استانی در سال ۱۴۰۰، ۲۰۰ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱، ۲۳۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۲، ۲۳۷ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل راهداری خاطرنشان کرد: برای انجام پروژه ها بنیاد علوی ، بنیاد برکت و شرکت نفت نیز همکاری داشته اند.

چشمه خاور با اشاره به اینکه از پایان ماه صفر سال گذشته تا پایان صفر امسال ۸ و نیم میلیون نفر از پایانه عبور کردند افزود: تلاش شد زیرساخت های لازم برای زائران در مرز مهران مهیا شود.

دلخواه در ادامه افزود: تا کنون ۲هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت، خط کشی، نصب علائم، تعمیرات ابنیه فنی و... هزینه شده است.

وی در پایان با بیان اینکه سال گذشته عملیات خط کشی ۶هزار کیلومتر از مسیرهای استان انجام شده افزود: در سال جاری نیز ۳ هزار کیلومتر خط‌کشی مسیرهای استان انجام گرفته که برای هر کیلومتر خط کشی ۲۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه