English

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

فصل الخطاب ما در برگزاری انتخابات اجرای مرّقانون است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در چرداول با بیان اینکه انشاءالله با تلاش همه دست اندرکاران، انتخاباتی در چهار بعد سلامت، امنیت، افزایش مشارکت و رقابت سالم در پیش رو خواهیم داشت گفت: فصل الخطاب ما در برگزاری انتخابات اجرای مرّقانون است.

فصل الخطاب ما در برگزاری انتخابات اجرای مرّقانون است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با سفر به شهرستان چرداول در نشست مشترک اعضای هیئت نظارت، اجرایی و بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حضور یافت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به اینکه در عصری زندگی می کنم که زمان شکوفایی اسلام ناب محمدی (ص) است، اظهار داشت: تغییراتی که در نظام جهانی با شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) به وجود آمد و موجب گسترش نفوذ گفتمان جدیدی در عرصه‌ی جهانی شد، امروز این پرچم عزت و اقتدار به دست جانشین خلف و صالحش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

وی افزود: اکنون ایران اسلامی مفتخر به داشتن چنین رهبری فرزانه است که توانسته انقلاب و اسلام و نه فقط مردم ایران بلکه همه‌ی آزادگان و مسلمانان جهان را هدایت و رهبری کند تا امروز به عنوان یک کشور قدرتمند در عرصه های بین المللی با عزت و سربلندی دارای جایگاه رفیعی باشیم.

حسنی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی با امپراتوری دروغ رسانه ای تلاش می کنند با کم رنگ کردن دستاوردها بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کند، بر همه دلسوزان نظام واجب است در جهت تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت اقدام عملی کنند.

وی افزود: دشمن تلاش دارد با برجسته نمودن مسایل کوچک، عظمت دستاوردهای انقلاب اسلامی را تحت الشعاع قرار دهد و در اینجا تشریح اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند.

معاون استاندار ایلام در ادامه با اشاره به تحولات منطقه و جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اظهار داشت: در نشست سران کشورهای عربی و اسلامی خبرنگاران مصری مطالب جالبی گفتند که در آن اشاره ای شده به این مطلب که تنها این ریاست جمهوری اسلامی ایران بود که در بین سران کشورهای عربی و اسلامی با قدرت از مردم فلسطین دفاع کرد و حامی پیام های خاصی بود و این ناشی از قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها از دامنه نفوذ و تأثیر گذاری جمهوری اسلامی بعنوان یک قدرت نوظهور در عرصه جهانی هراس دارد، ادامه داد: آنان ۸ سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و بسیاری از فشاها و تحریم ها را اعمال نمودند و با ابر رسانه هایی که در اختیار داشتند، نتوانستند در برابر عظمت ملت بزرگ ایران حرفی برای گفتن داشته باشند چراکه ایران اسلامی این مسیرهای پر پیچ و خم را به سلامت طی کرده و در حال صعود به قله های جهانی هست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص امید آفرینی در جامعه گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) می فرمایند امید آفرینی کنید و به مردم امید دهید دلیل این است که معظم له آینده را به خوبی می بینند و اینکه به کجا در حال رفتن هستیم و چه مسیرهایی را طی کرده ایم را در نظر دارند.

وی در ادامه از تحقق شعائر اصلی انقلاب اسلامی از جمله استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: به برکت خون شهدا و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی در اوج استقلال، اقتدار و قدرت است.

رئیس ستاد انتخابات استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تشکر از زحمات فرماندار چرداول و مجموعه اعضای هیئت های نظارت، اجرایی و بازرسی شهرستان گفت: انشاءالله با تلاش همه دست اندرکاران، انتخاباتی باشکوه در چهار بعد سلامت، امنیت، افزایش مشارکت و رقابت سالم در پیش رو خواهیم داشت.

وی در ادامه اجرای مرّقانون را فصل الخطاب در برگزاری انتخابات عنوان کرد و گفت: انتظار هست مجموعه اعضا و دست اندرکاران امر انتخابات با عمل به قانون و با بی طرفی کامل از کاندیداها عملکرد قانونمند خود را به نمایش بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه