English

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی مدیریت تعارض در شرکت گاز استان ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از برگزاری دوره آموزشی مدیریت تعارض در این مجموعه خبر داد و گفت: دوره آموزشی مدیریت تعارض منافع با هدف بهبود نگرش کارکنان در خصوص ایجاد محیط کاری سالم از طریق مدیریت تعارض منافع بین نقش رسمی و شخصی و درک کارکنان از موقعیت و جایگاه شغلی خود به عنوان یک امانت عمومی برگزار شده است.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت تعارض در شرکت گاز استان ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: درک کارکنان از نقش خود به عنوان خدمتگزاران مردم در راستای تلاش برای تحقق منافع عمومی و پرهیز از منفعت شخصی و مدیریت موثر تعارض منافع و جلوگیری از کاهش اعتماد عمومی از طریق شکل گیری موقعیت های تعارض منافع در این شرکت برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه تعارض منافع قرار گیری در موقعیت انتخاب بین دو نفع شامل به جا و دیگری نابجاست، اظهار داشت: برگزاری اینگونه آموزش ها باعث می شود که کارکنان راه درست انتخاب کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: حصول اطمینان از اینکه تعارض منافع به فساد تبدیل نمی شود مستلزم تمرکز بر پیشگیری است که با آموزش های لازم و کنترل مصادیق منجر به تعارض منافع می‌توان محیط کاری سالم و کارآمد ایجاد نمود.

کشاورز تأکید کرد: شرکت گاز استان ایلام که ماموریت ارائه خدمات گازرسانی را به اقصی نقاط استان بر عهده دارد تلاش می کند از طریق ارائه آموزش های لازم به کارکنان در ارائه خدمات مستمر و با کیفیت به جامعه ارتقاء مسئولیت پذیری و بهبود نظام پاسخگویی و اصلاح فرآیندهای انجام کار موفق باشد که تاکنون قدم های قابل قبولی در این راستا برداشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: شناسایی مصادیق تعارض منافع می تواند به عنوان یک پیشران ارتقا سلامت اداری در این شرکت قلمداد شود و مدیران ارشد و اعضای هیأت مدیره و کارگروه سلامت اداری برای تبیین سیاست ها و اقدامات اجرایی با هدف ارتقا سطح سلامت نظام اداری در این زمینه تلاش می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه