English

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام خبر داد؛

اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علی کریمی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام در نشست مجازی با حضور اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت سایت‌های تلفن همراه در روستاها اظهار کرد: جهت بهبود زیرساخت‌های ارتباطی ایجاد سایت‌های جدید و فیبر نوری در مناطق روستا در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ایجاد ۴۱۷ کیلومتر فیبر نوری در مناطق روستایی در دستور کار قرار دارد و خوشبختانه تامین اعتبار این مهم انجام شده  است.

وی با بین اینکه بیشترین فیبرنوری در بخش کارزان سیروان، نرگسی ایوان، شهرک اسلامیه مهران، گنداب و انجیره آبدانان، چمژاب دره‌شهر، بردی و پتک دهلران و... نصب شده، افزود: قطعا اجرای فیبر نوری به افزایش سطح کیفی آنتن‌دهی و بهبود خدمات ارتباطی در این کمک می‌کند.

کریمی با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت تا کنون هزار و ۹۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرا کرده، افزود: هزار و ۴۰ کیلومتر فیبر نوری نیز توسط شرکت مخابرات انجام شده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام در ادامه به فعالیت ۳۱۷ سایت همراه اول در استان ایلام اشاره کرد و گفت: ۱۳۰ سایت ایرانسل و ۴۵ سایت‌ وب نیز در این استان وجود دارد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه