English

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار ایلام خبر داد؛

احتمال تایید صلاحیت کاندیداهای جدید انتخابات در استان

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار ایلام از احتمال تایید صلاحیت کاندیداهای جدید در انتخابات استان خبر داد و گفت: امسال بیش از ۶۳۰ صندوق اخذ رای در استان آماده دریافت آراء مردم در روز انتخابات است.

احتمال تایید صلاحیت کاندیداهای جدید انتخابات در استان
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ظهر امروز با عرض تبریک میلاد باسعادت حضرت امام علی (ع) و روز مرد با عنوان اینکه تا کنون ۱۸ فرایند را در حوزه انتخابات طی کرده ایم و در مرحله ۱۹ هستیم افزود: در مرحله جدید ۱۷ نفر تایید صلاحیت شده اند که از این تعداد ۹نفر مربوط به حوزه انتخابیه ایلام و تعداد ۸نفر مربوط به حوزه دهلران می باشند.

محمد سبحان حسنی تاکید کرد: احتمال اینکه در روزهای آینده افراد جدیدی تایید صلاحیت شوند دور از انتظار نیست.

وی افزود: ممکن است تا پایان این فرایند کسانی که تایید صلاحیت شده اند در این فرصت رد صلاحیت شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه با اشاره به اینکه در حال آماده سازی برای آموزش نمایندگان فرماندار و تعیین اعضای شعب هستیم ابراز داشت: پس از قطعی شدن اسامی این افراد یک دوره آموزشی برای آنها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۳۰ شعبه اخذ رای هم تا کنون در استان مشخص شده بیان کرد: در حوزه فناوری اطلاعات زیرساخت ها آماده برگزاری انتخابات است، شاید در نقاطی از روستاها مشکل داشته باشیم که در حال بررسی آن هستیم.

حسنی افزود: ما علاوه بر ستاد انتخابات، ستاد امنیت انتخابات را نیز داریم که در وزارت کشور مسئولیت آن با معاون امنیتی وزیر کشور است و در استان نیز بنده عهده دار آن هستم.

وی در ادامه تصریح کرد: انتظار ما از اصحاب رسانه تبیین اهمیت انتخابات است که مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است  که تا کنون رسانه ها در این حوزه موفق بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه