English

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام:

گلیم نقش برجسته ایلام در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از معرفی گلیم نقش برجسته ایلام در هفدمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

گلیم نقش برجسته ایلام در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: استان ایلام در هفدمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با معرفی گلیم نقش برجسته استان با حضور پررنگ شرکت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه ایلام به عنوان شهر ملی گلیم نقش برجسته معرفی شده است اضافه کرد: معرفی هر چه بیشتر محصولات صنایع‌دستی و آشنایی بدون واسطه مخاطبان با رشته‌های مختلف صنایع‌دستی با شرکت در انواع نمایشگاه‌ها و انواع جشنواره‌ها و حتی کوچک‌ترین عرصه‌ها برای تبلیغ صنایع‌دستی ممکن خواهد بود.

شریفی بیان کرد: مهم‌ترین و شاخص‌ترین صنعت دستی و بومی استان ایلام گلیم نقش برجسته است و با توجه به شاخص‌هایی از جمله پیشینه و تعداد بالای افراد شاغل در این صنعت به‌عنوان شهر ملی گلیم نقش برجسته معرفی شده است.

شریفی تصریح کرد: انتخاب ایلام به عنوان شهر ملی گلیم نقش برجسته نقش مهمی در جذب گردشگر و رونق صنایع‌دستی استان و همچنین معرفی بیشتر این صنعت در سطح ملی و جهانی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه