English

لزوم تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پُرشور

نشست ستاد انتخابات استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رییس ستاد انتخابات استان و با حضور دبیر ستاد انتخابات، نماینده هیات نظارت شورای نگهبان و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان در سالن شهید سلیمی استانداری برگزار شد.

لزوم تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پُرشور
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد‌سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این نشست بر تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پُرشور تاکید کرد و گفت: به دلیل حساسیت بالای بحث انتخابات، همه مصوبات نشست‌های این ستاد باید طبق زمانبندی تعیین شده اجرایی شود و همه زیرساخت‌ها تا قبل از انتخابات تکمیل گردد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: محل‌های استقرار شعب سیار باید آنتن‌دهی کامل داشته باشد و تمامی جوانب برای بحث ارتباطات در نظر گرفته شود تا خللی در روند اخذ آرای مردم در روز انتخابات ایجاد نشود. 

وی اضافه کرد: در بحث نصب تجهیزات برای پوشش‌ آنتن‌دهی، صندوق‌هایی که جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار می‌دهند در اولویت پوشش‌ آنتن‌دهی باشند.

حسنی تاکید کرد: پیگیری رفع نواقص زیرساختی انتخابات تا حصول نتیجه‌ و رفع مشکل استمرار داشته باشد و همه‌ اعضا باید تا قبل از شروع انتخابات نقاط ضعف را برطرف کنند‌ و طی روزهای آینده نیروهای حوزه فناوری در همه فرمانداری‌ها مشخص شود.              

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه