English

سرپرست شرکت آبفا استان ایلام:

۶۲ درصد جمعیت ایلام تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد

سرپرست شرکت آبفا استان ایلام گفت: 62 درصد جمعیت استان تحت پوشش شبکه فاضلاب است و با اتمام عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهر آبدانان این عدد به 65 درصد خواهد رسید.

۶۲ درصد جمعیت ایلام تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد محمدی سرپرست شرکت آبفا استان ایلام اظهار داشت: در حال حاضر ۶ تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای ایلام، ایوان، دهلران، دره شهر، سرابله و مهران بصورت فعال وجود دارد و همچنین طرح ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام و اجرای شبکه فاضلاب در شهر آبدانان و روستاهای ارمو و شباب نیز در حال اجرا است و کار مطالعات تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان های ملکشاهی و چوار نیز به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه طرح جمع آوری شبکه فاضلاب شهر آبدانان از شهریور ماه امسال شروع شده است گفت: این طرح یکی از طرح های بزرگ شهرستان است که شامل ۷۲کیلومتر شبکه جمع آوری، ۴ کیلومتر خط انتقال و یک تصفیه خانه فاضلاب با فرایند انوکسیک با ظرفیت تصفیه ۴۵۰۰ مترمکعب فاضلاب در شبانه روز و نصب ۶۰۰۰ فقره انشعاب است.

سرپرست شرکت آبفا استان ایلام در رابطه با ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام گفت: بخش سازه‌ای یا سیویل تمام شده، بخش خرید و نصب تجهیزات الکترومکانیکال در حال انجام است و مشکل اصلی این پروژه مشکلات مالی بوده که در صورت تزریق اعتبار لازم سعی بر این است تا در هفته دولت در شهریور ماه سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

محمدی اضافه کرد: کار مطالعات تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان های ملکشاهی و چوار نیز به پایان رسیده و در صورت تامین اعتبار، عملیات اجرایی آنها در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه